Storitve
Podajte se samozavestno na globalne trge.
Oddajte naročiloV Juliji vam vašo spletno stran, spletno trgovino ali mobilno aplikacijo prilagodimo kulturnim značilnostim izbranega okolja.
Zaupajo nam
Lokalizacija je postopek prilagajanja jezika, videza in funkcionalnosti spletne trgovine za tujejezične trge.
Končni cilj lokalizacije je spletno mesto, ki:
Dobro lokalizirana spletna stran ali spletna trgovina je ključnega pomena za dolgoročno rast vsakega podjetja.
Večja verodostojnost
Izboljšana uporabniška izkušnja
Povečanje prodaje na tujih trgih
Četudi v domačem okolju nastopate kot pomemben igralec, je slika na globalnem trgu pogosto lahko drugačna. Lokalizirano spletno mesto vam pomaga vzpostaviti kredibilnost vaše blagovne znamke tudi na ciljnih trgih v tujini.
Prvi vtis je izrednega pomena, še posebej, če poslujete z globalnimi strankami. Vsi si želimo prebirati vsebine v maternem jeziku, zato je lokalizacija spletne strani pomembna, če želimo ohraniti pozornost mednarodnih strank in v njih vzbuditi zaupanje.
Končni cilj lokalizacije spletnih strani je vzpostaviti zaupanje kupcev in povečati prodajo, kar pomeni, da se vam ob premišljeni mednarodni strategiji vložek v lokalizacijo spletnih mest lahko večkrat povrne.
Na lestvici največkrat prenesenih aplikacij je večina takšnih, ki so lokalizirane, kar dokazuje, da si uporabniki želijo uporabljati aplikacije v svojem maternem jeziku.
Izboljšana uporabniška izkušnja
Povečanje možnosti iskanja in prenosa vaše aplikacije
Več kot devetdeset odstotkov vseh opravil na mobilnih napravah se danes odvija v aplikacijah, zato je lokalizacija aplikacije še toliko pomembnejša. Izboljša namreč lahko vrednost vaše blagovne znamke in ustvarja pristnejši odnos z njenimi uporabniki.
Trgovine s spletnimi aplikacijami omogočajo lokalizacijo vaših aplikacij z namenom, da mednarodnim potrošnikom olajšajo njihovo uporabo. Posledično lahko več ljudi vašo aplikacijo išče s ključnimi besedami v njihovem maternem jeziku in jo na ta način veliko lažje najde.
Lokalizacija je eden od najučinkovitejših načinov povečanja števila
prenosov vaše aplikacije.
Preden se lotimo lokalizacije mobilne aplikacije, je treba skrbno proučiti, kako je sestavljen mednarodni trg aplikacij in kdo so njeni odjemalci. Lokalizacija lahko predstavlja stroškovni zalogaj, zato je pomembno, da so najprej opredeljena ključna tržišča, za katera se bo lokalizacija izvajala, pozneje pa jih je mogoče tudi razširiti.
Lokalizirane aplikacije v povprečju prinesejo več prenosov in več
prihodkov za posamezno državo, v katere jezik je aplikacija lokalizirana.